Volkswagen ID.3 kampanje
Årets store bilnyhet er lansert av Volkswagen.
ID.3 er Volkswagen sitt nye tilskudd mot veien til nullutslipp biler.
Bilen har begynt å dukke opp på norske veier. I forkant av lansering, hadde vi gleden av å lage store deler av markeds- og lanseringsmateriellet for ID3 i Norge. Det ble laget lanseringsmateriell til Volkswagen-forhandlerene. Lokalene til forhandlerene ble dekorert med store bannere, posterduker, giveaways og mye annet.
For å fremheve de nye demobilene ble det utviklet en lanseringsdekor for Møller Bil. Vi valgte å ta i bruk hele fargepaletten i den nye Volkswagen profilen. Ved å lage ulike fargekombinasjoner av den samme dekoren skapte vi et friskt og spennende uttrykk. Dette skapte mer blikkfang og nysgjerrighet rundt de nye bilene, samtidig som at gjenskjennelseseffekten er stor.
I forlengelsen av lanseringsmateriellet hjalp vi også Try Reklame med å produsere dekoren for deres prøvekjøringstaxi-konsept. Denne taxien kan du booke og prøvekjøre dit du skal.
Synlig bedre